maandag 7 januari 2013

2013 WISHLIST: FASHION

Eergisteren had ik jullie mijn wishlist qua interieur laten zien en vandaag is mijn fashion wishlist aan de beurt.

Mijn goede voornemen voor 2013 (en waarschijnlijk ook de jaren erna) is dat ik minder onnodige aankopen wil ga doen, want die belanden binnen de kortste keren toch op marktplaats en dat is zonde van het geld toch?

Daarom heb ik zeer goed nagedacht over de volgende wishlist. Ik wil wat meer basic aankopen doen en af en toe een wat meer uitgesproken aankoop.



Hierbij mijn fashion wishlist:

PISTOL BOOTS
De zogenaamde 'pistol boots' staan al een tijdje op mijn wishlist en eigenlijk vind ik de variant van Acne de mooiste, maar de prijskaart staat mij tegen. Alhoewel het een goede basic item is, vind ik € 400 toch iets aan de hoge kant.
Deze laarsjes kan combineren met een rokje, maxi-rok, jurkje, maxi-jurk, skinny jeans etc.
Er zijn genoeg look-a-likes maar goed, daar moet wel een mooie bij zitten....aangezien ik toch kritisch ben en het vaak net niet vind, ben ik nog niet een goede look-a-like tegen gekomen.... Daarom staan deze boots nog steeds op mijn wishlist.

Acne Pistol boots


LEATHER JACKET
Uiteraard heb ik wel een echt leren jack, maar de mouwen zijn iets te lang en dat vind ik niet zo mooi staan. Daarom wil ik graag een mooi leren jack waarbij de mouwen niet te lang zijn. Omdat ik niet zo heel lang ben (zeg maar gerust klein -> 1.60m) heb ik vaak het probleem dat de mouwen te lang zijn. En het leer moet soepel zijn en niet van dat stugge glimmende leer.

Muubaa Alexis Drape

SUMMER LIPS
De Chanel lipstick die ik had gekocht voor Oud&Nieuw is mij goed bevallen en daarom wil ik voor het voorjaar een felle kleur rood halen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Chanel Rouge Coco #31 Cambon

Chanel Rouge Coco #31 Cambon


CLUTCH
Ik ben helemaal verliefd op deze clutch van Givenchy, dit is dus een mooie toevoeging aan mijn wishlist.
Givenchy Studded Clutch

Het zijn 'maar' vier items, maar wel items waarvoor ik moet gaan sparen....eens kijken of dat gaat lukken :)

Heb jij een bepaalt item wat je graag wilt hebben en waarvoor je aan het sparen bent?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo