zondag 13 januari 2013

FAVORITES: BRAXTON HOME COLLECTION

Een vriendin van mij attendeerde mij erop dat het interieurmerk Braxton Home Collection ook leuke items in hun collecties heeft.
Ik kende Braxton alleen heel globaal en bijzonder vond ik het niet. Ook dacht ik dat de stijl landelijk was, aangezien ik van dat sfeertje af wil, heb ik mij nooit verdiept in Braxton.



Nadat mijn vriendin dat tegen mij had gezegd, ben ik het web af wezen struinen naar mooie items van dit merk en ik kan je zeggen dat ik blij verrast was!


Ik kwam mooi glaswerk tegen zoals dit waterglas: een mooie vorm, mooi lettertype en een heel schattig hartje. Hij is heel populair en voor maar € 4,99 o.a. te koop bij Sfeer 61. Deze (web-)winkel heeft meer mooie items van Braxton in hun collectie, houd hun website in de gaten want ze gaan hun Braxtion Home Collection uitbreiden. Ook hebben ze wijn- en champagneglazen in hun collectie, die minstens zo leuk zijn.


Mijn nieuwe interieur-stijl-crush IndustriĆ«el was tevens goed vertegenwoordigd en daar werd ik heel blij van.
Ook nu heb ik de mooiste items eruit gepikt:

Deze lampen en windlicht vind ik echt geweldig door hun industriƫle uiterlijk.


Dit zijn mijn favoriete opbergers, zink en draadmanden voor een stoere touch.


De onderstaande stoel en bank zijn gebaseerd op de Tolix chair en daar ben ik een groot fan van, dus is het niet gek dat ik deze exemplaren ook geweldig vind.


Hoe schattig is dat witte krukje? Niet alleen handig, maar ook nuttig....ik moet ook al heel lang een nieuw keukenkrukje, want dat geklim op het aanrecht begint ook te vervelen.


Love the vintage look van de kalender en klok(ken). De poef heeft een edgy look door het linnen en de plaid en tafelkleed vind ik mooie items voor buiten. Ik ben groot fan van donkerblauw/wit textiel voor het buitenleven.


Wat vind jij van mijn favoriete items van Braxton Home Collection? Ben jij net zo verbaasd als ik over deze oh zo leuke items van Braxton, of was je er al bekent mee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo