zaterdag 19 januari 2013

NEW HAIR

Ik ben mijn haar zooooooooooooooo ontzettend zat!!!
Als ik me weer wat beter voel, dan ga ik een afspraak maken bij de kapper en laat er een flink stuk afknippen.
Sinds de laatste zwangerschap is mijn haar niet hetzelfde....het is nu veel dunner en heel breekbaar, echt lelijk. Ik heb twee keer een keratine behandeling gehad en dat was heel goed voor mijn haar, maar € 275 per behandeling vind ik een beetje te duur. Het blijft wel drie tot vijf maanden in je haar zitten....toch is het een flink bedrag.
Dus leek het mij beter om er gewoon even goed de schaar in te zetten en misschien ga ik wel voor een pony...daar ben ik nog niet helemaal over uit.

Naar deze kapsels gaan mijn voorkeur uit, de haarkleuren zijn ook prachtig.....nu nog één kiezen.





En met een pony....zou het mij staan?



2 opmerkingen:

  1. Ik zou geen pony doen als ik jou was. Voor dat weer bij gegroeid is..Gewoon lekker een stuk er af. En als je ziek bent is alles vaak niet leuk aan je zelf. Dus ;-)
    Succes!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar Joyce, maar ik baal al een hele tijd van mijn haar...ook als ik 'gezond' ben. Ik hoop zsm weer op te knappen en dan op naar de kapper :)

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo