vrijdag 4 januari 2013

OEPS.....BETTER LATE THAN NEVER!!

Ik had een post klaarstaan waarin ik iedereen een gelukkig nieuw jaar toewenste, maar ik had het nooit gepubliceerd hahaha....
Dus hierbij wil ik iedereen een gelukkig nieuw jaar toewensen and may all your dreams come true :)



In het nieuwe jaar zijn er al een aantal dingen gebeurt: Sylvie en Raphael gaan uit elkaar, dat is vast niemand ontgaan! Sonja Bakker is bevallen van een zoon, men kan alleen met cash betalen in Vaticaanstad....al met al breakin' news!
Oh ja, ook niet geheel onbelangrijk, ik ben inmiddels ook weer begonnen met werken. Het viel niet mee toen de wekker af ging op 2 januari, na heel vaak snoozen ben ik er toch uit gegaan en 'fris en fruitig' naar het werk gegaan. Gelukkig zijn heel veel collega's vrij tot 7 januari, dus kon ik rustig beginnen en ik gok dat de 7e het werk weer volop binnen gaat stromen JEEJ!!! En gelukkig komt mijn collega heel snel weer terug van haar bevallingsverlof, dus kan ik mij dan weer volledig storten op mijn eigen werkzaamheden. De afgelopen vier maanden was het flink stressen op het werk, dus ik kijk heel erg uit naar haar terugkomst. Ik ga miv 1 februari dan ook weer terug naar mijn 28 uur per week en ben de vrijdag vrij.....can't wait!! Eindelijk weer wat 'me-time'.

En voor wat de goede voornemens betreft: ik heb er geen :) Ik ga wel proberen gezonder te eten en minder onnodige aankopen te doen, die binnen no time toch op marktplaats belanden.....so wish me luck!

Heb jij nog goede voornemens voor 2013?

2 opmerkingen:

  1. Wat lief meis! Dankjewel, en ik begrijp je heel goed wat betreft je twijfels, je vereeuwigt jezelf wel een beetje haha en je comfi voelen is idd het belangrijkste :) ik hou je in de gaten, en juist goed dat je geen goede voornemens hebt, ik heb alleen wat doelen gesteld omdat ik die echt nodig heb, knallen maar :D x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Eén doel van jou zou voor mij ook een goed doel wezen: rijbewijs halen, maar goed...daar zie ik al heel lang tegenop. Ooit krijg je het gratis bij een pakje boter, ik ben dan de eerste in de rij :)
      En knallen gaan we zeker! xo

      Verwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo