zaterdag 20 april 2013

NIEUWE AANWINSTEN: H&M SALE

Jullie hebben vast al gemerkt dat Zara en H&M hofleveranciers zijn van mijn kledingkast.
Ook nu heb ik weer wat aanwinsten aangeschaft.
Dit keer was H&M weer aan de beurt uit de mid season sale. Ik heb het idee dat er tegenwoordig geen vaste periodes zijn wanneer de sale begint. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik had aangeschaft uit de nieuwe collectie en dat het twee weken later in de sale werd aangeboden. Waarschijnlijk komt het doordat de collecties veel vaker wisselen.



Maar goed, ik heb dus weer wat aankopen gedaan. Eén shirt heb ik teruggestuurd, want op de foto leek het zwart en stralend wit en in het echt was het zwart en grauw gebroken wit....het oogde kwalitatief ook niet al te best.
Deze skinny jeans, met ontzettend leuke aztec details, had ik al een paar keer in mijn mandje
voordat de sale begon, maar ik twijfelde een beetje (weet niet waarom). Toen ik zag
dat hij ook in de sale werd aangeboden tegen een zacht prijs, belandde hij zonder twijfel
in mijn mandje. De pasvorm is echt super...goeie aankoop!



Elk jaar koop ik een nieuwe bikini en ook dit jaar ben ik klaar voor de zomer met dit
pracht exemplaar!
Wat mij het meeste aanspraak, was de kleur en de het zalm kleurige ritsje...it's all about
the details, I just love it :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo