woensdag 24 juli 2013

NIEUWE AANWINST: MORE FEATHERS

Vanwege het oh zo aangename weer, verkoos ik het poedelen in ons zwembadje boven het bloggen...can you blame me?! Vandaag is het een 'koel' dagje, daarom neem ik even een momentje om jullie mijn laatste aanwinst te laten zien.

Afgelopen zondag gingen wij met onze zoon naar het Rijksmuseum in Amsterdam, hij wilde daar graag naartoe en wij eigenlijk ook wel..daarom zijn wij zondag met z'n drieën naar Amsterdam gereden...thank God for airco!!





Heel toevallig was er ook een Museum Market gaande, daar werd ik ook heel blij van. De schattige kraampjes waar nieuwe designers hun producten verkochten en leuke busjes waar je heerlijke hapjes en drankjes kon kopen. Toen we na een paar uurtjes alles hadden bekeken in het Rijksmuseum, gingen we nog even genieten van lovely Amsterdam in het museumpark. Na wat pinchos te hebben genuttigd, gingen we pootjebaden in de vijver. Natuurlijk kon ik het niet laten om even langs de kraampjes te gaan lopen en daar viel mijn oog op een aantal prachtige mokken met veren...happy moment!!
Zonder twijfelen had ik de mok gekocht.

Deze mok is van Studio Marije Pasman, ze zeefdrukt keramiek met de hand...dat vond ik bijzonder en daarom is dit een mooie aanwinst voor mijn keramiek collectie.




De Museum Market vindt vier keer per jaar plaats en misschien dat ik de volgende keer weer ga, want het is een mooie kans om leuke items te scoren die je niet snel in de winkel vindt. De volgende market vindt plaats op 13 oktober 2013 en 8 december 2013, meer informatie op www.museummarket.nl.





1 opmerking:

  1. Hi,

    Super leuk dat je zo blij bent met je mok:) En leuk dat je over mij blogt!

    Groet,
    Marije

    studiomarijepasman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo