woensdag 17 juli 2013

SHOPPING: TUTZE STORE

Al een tijdje stond Tutze Store op mijn wish list om te bezoeken. De website en webshop beloofde veel goeds en het maakt mij nieuwsgierig, vooral het servies en de meubels van Tine K trokken mijn aandacht.

Aangezien ik maandag een dagje weg aan 't plannen was met het gezin, leek mij het Dolfinarium in Harderwijk een goede optie...laat Tutze Store nou ook in Harderwijk gevestigd zijn :) Plezier voor de kids en voor mama haha.
Tot 16.00u hadden wij ons vermaakt in het Dolfinarium, waar we hadden genoten van de verschillende shows, ook hebben we het nieuwe baby dolfijntje gezien. 
Daarna gingen wij de binnenstad van Harderwijk in, prachtige binnenstad trouwens.
We hoefden gelukkig niet lang te zoeken naar de winkel, zoveel energie hadden wij ook niet meer na zo'n dagje in het Dolfinarium. De winkel viel meteen op door de leuke gieters die ervoor stonden.


Door het gebrek aan energie had ik geen foto's gemaakt van de winkel zelf, maar ik kom zeker nog een keer terug. Ik kan je zeggen dat ik weer heel hebberig werd van al dat moois. Natuurlijk ben ik niet met lege handen naar huis gegaan :)

Mijn nieuwe aanwinsten kreeg ik mee in deze leuke tas...it's a keeper!


Wat is hij prachtig hè?...deze mooie schaal van Tine K.
Ook wilde ik graag de kleine schaaltjes, maar die waren niet voorradig...volgende keer weer proberen.
Een nieuwe aanwinst voor mijn feather crush, een kaart met een illustratie van een veer: simple chic!
Een kleine witte Uashmama paper bag stond ook al een tijdje op mijn wish list :)
Op de achterkant van de Birgitte Bardot kaart stond informatie over de winkel, nu functioneert het als decoratie.




Ik had al een dienblad van Serax en de print van dit Serax waxinelichtje past er prima bij.

Was jij al bekend met de Tutze Store?



5 opmerkingen:

  1. Hi! Wat superleuk dat je even langs geweest bent! Als je in Harderwijk bent, ja dan MOET je toch ook even aanwaaien bij Tutze :)
    Wat een geluk dat ik in Harderwijk woon :))
    Leuke spullies heb je geshopt!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah Miranda..lucky you!!
      Hopelijk brengt de wind mij zsm weer naar Tutze :)
      xo

      Verwijderen
  2. Tip: witzandgrijs.nl heeft ook veel leuke spullen maar net even weer anders! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauties!
    Die tas is echt een must have! (Zoiets al de papieren zakken van Merci).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo