maandag 26 augustus 2013

PHOTO RECAP - LAST WEEKS

Waarschijnlijk was het wel heel duidelijk dat ik de afgelopen tijd niet veel nieuwe blogpost had geplaatst, ik kan heel veel smoesjes gaan opnoemen, maar ik ben gewoon lui. Na de vakantie zit ik nog niet helemaal in het werkritme en het mooie weer dwingt mij om gewoon lekker niks te doen...toch nog wat smoesjes opgenoemd ;)

Ik ga echt proberen om weer wat inspiratie op te doen, zodat ik weer wat leuke posts voor jullie in elkaar kan zetten. Binnenkort heb ik een date met een Instagram buddy, zij laat mij shops zien in Amsterdam waar ik normaal gesproken niet zo snel kom...daar heb ik heel veel zin in!! Ik ga er vanuit dat ik dan heel veel inspiratie op ga doen.
Ook is het een tijdje geleden dat ik een photodiary heb geplaatst, dus daarom vandaag een recap van de afgelopen twee weken...enjoy!!

Cadeautje van mijn lover...mijn favoriete geurtje.


We gingen even naar Boer in Staphorst, want ik wilde iets nieuws voor aan de muur, helaas niks
kunnen vinden wat naar mijn zin was...hier kan je bekijken wat het uiteindelijk is geworden. 

Natuurlijk wel even rond wezen struinen, ze verkopen daar zoveel leuke merken...o.a. HK Living,
VT Wonen en Riverdale.

Tot mijn grote verbazing kwam ik er ook achter dat ze Tine K ook in hun assortiment hadden!!

De mannen gingen nachtvissen en daarom kwam Faye bij mij logeren,
het bed was gevuld met haar kleine lichaampje en heel veel van haar
knuffels...gezellig :)

Op de laatste vakantiedag hadden we lekker lui doorgebracht met z'n vieren, de drang om
te gaan koken was ver te zoeken...daarom hadden we sushi en tapas besteld...heerlijke combi haha

Eerste schooldag na de vakantie, ik had hier natuurlijk vrij voor genomen, want het was
een speciale dag...Faye haar eerste schooldag op de kleuterschool!!
Ze hadden het allebei heel erg naar hun zin gehad en na een week had Faye al heel
wat liedjes geleerd en Nathaniël heeft morgen al z'n eerste toets...vakantie is echt voorbij!

Een half dagje naar school is zeer vermoeiend...toch lekker dat je dan op de bank in slaap kan
vallen, na twee minuten een filmpje op de Ipad te hebben gekeken ;)

Op 20.08.2013 waren wij vijf(!!) jaar getrouwd en de dag daarvoor nam mijn lover mij mee naar
de Koperen Hoogte, daar hadden wij heerlijk gegeten, geslapen en ontbeten...optimaal genieten!!

Ons uitzicht over het Overijsselse platteland en het heliplatorm van de heer Van de Most.

Het diner was goddelijk en de fles rosé prosecco was er heerlijk bij!

Die vijf jaren waren echt voorbij gevlogen...op naar de volgende vijf (en meer)...

Een selfie...tja je moet toch wat om de tijd te doden ;)

In Groningen hadden we nog even geshopt, ik vind het leuk om even rond te kijken bij
Sostrene Grenes, een paar leuke dingen gescoord voor een fijn prijsje.

Na een lekkere lunch in Assen, gingen we nog even een Swirl halen...één van mijn favoriete aspecten
van de zomer.

De dag hadden wij afgesloten met sushi for two...

Ik ben echt een Pinterest addict en afgelopen week zag ik dat ik al 1900
volgers heb...momenteel heb ik bijna de 2000 bereikt :)
Je kunt me hier volgen.

Altijd fijn als de nieuwe 101 woonideeën in de winkel verschijnt, ik maak
dan graag een moment vrij om de fijne plaatjes, tips en leuke artikelen te bekijken.
Zoveel inspiratie...I love it!!

Per toeval kwam ik dit leuke jasje tegen, eigenlijk was ik op zoek naar een zwart jurkje...

Faye was gaan shoppen met mijn ouders en daarom gingen m'n mannen en ik even uitgebreid
lunchen in het dorp bij het lekkerste Tapas Restaurant die ik ken: Salsa.

Helaas werkte de postbode wat tegen...het blijft moeilijk al die huisnummers...maar uiteindelijk
toch mijn bestelling mogen ontvangen van Kersebloesem Kinderkleding, ik vind het altijd zo leuk
als er aandacht besteed wordt aan het inpakken van de bestelling.

De intentie is er al een hele tijd, maar het kwam er steeds niet van: bewuster eten...mijn
ontbijt is de eerste stap!

Ik ben gek op inspirerende quotes zoals deze.

Lazy sunday...daarom zijn we met z'n vieren lekker wezen lunchen.

Kids op bed en weer tijd voor mezelf....de nieuwe VT wonen lag zaterdag al in de winkel, daarom
kon ik lekker genieten van nog meer plaatjes, tips etc etc....
Toen was het weekend alweer voorbij en kijken we uit naar aankomend weekend :)





2 opmerkingen:

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo