woensdag 6 november 2013

GOODIE GOODNESS: NOVEMBER - PART 2

Door de reacties op mijn blog, Facebook en Instagram was het duidelijk dat ik jullie nieuwsgierig had gemaakt naar de inhoud van de Goodie Goodness box van november.

De box is deze maand gevuld met goodies van twee(!) ontwerpsters: Mulk en Miss Honeybird..yay :)

Laten we eerst beginnen met de goodies van Mulk:

Geometrische kaarten
leuk om op te sturen, maar ook leuk om te gebruiken voor een leuke/lieve tekst bij een (kerst-)cadeau


Geometrische notebooks
het is altijd handig om een notebook in jouw tas te hebben, vooral ik vind dat fijn...aangezien ik veel vergeet ;)
deze notebooks hebben een dubbelzijdige cover en hebben twee verschillende formaten


Schrijfset/briefpapier
door deze set krijg ik meteen weer zin om een brief te schrijven, wat heb ik dat vroeger vaak gedaan naar penvriendinnen
ook dit papier is dubbelzijdig gedrukt, beide zijden bevatten een prachtige print


En dit zijn de goodies van Miss Honeybird:

Stempels, tags en stempelkussentje (niet afgebeeld)
hoe schattig zijn deze mini stempels?
de drie ronde tags icm een stempel maken een cadeautje helemaal af


Wenskaarten
ik word blij van mooie wenskaarten, omdat ik ze vaak (of alleen maar) gebruik ter decoratie
de kleurstelling is helemaal goed en de tekst is ook lekker vrolijk

De inhoud van deze box is weer heel fijn.
Ik ben benieuwd of ik jullie door mijn enthousiasme ook zover heb gekregen om ook een abonnement te nemen op Goodie Goodness. Ik blijf het elke keer weer zeggen, ik ben tot nu toe niet teleurgesteld en kijk nu alweer uit naar de december box.

Wat vinden jullie van deze box?

Inmiddels is het nu ook al bijna donker aan het worden, ik had namelijk nog een fotosessie gepland.
Vorige week had ik namelijk een geweldige prijs gewonnen van www.lichtbolletjes.nl via Instagram en daar wilde ik uiteraard een foto van maken...dan zet ik dat maar op de planning voor aanstaande vrijdag (mijn vrije dag).
Nu maar even wat kaarsjes aansteken...fijne avond!






2 opmerkingen:

  1. Ziet er erg leuk uit. Er zijn tegenwoordig allerlei boxen he? beautyboxen, foodboxen, wel leuk om steeds naar uit te kijken. Je moet nu met foto's maken echt rekening houden met het weer he? Foto's met lampen aan heeft niet mijn voorkeur. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg Leuk Charlie (Y)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo