zaterdag 22 februari 2014

#101BUITENWONEN

Op Instagram heeft het woonblad 101 Woonideeën regelmatig acties, waarbij je een foto op Instagram plaatst die voldoet aan het thema. Wat je daarmee kunt winnen? De winnende foto's worden geplaatst in 101 Woonideeën.
Ik had al een paar keer meegedaan en eindelijk werd mijn foto uitgekozen samen met nog een aantal winnaressen. 
Het thema was 101buitenwonen, jouw mooiste foto van afgelopen zomer van jouw tuin.
Ik dacht meteen aan de foto van de teepee van mijn dochter en aan de foto van mijn verjaardagscadeau, die prachtige bank van TineK...beide foto's had ik geplaatst. Ik weet niet welke ze hebben uitgekozen, maar dat zie ik in het mei-nummer (die krijg ik overigens ook thuis gestuurd).
Je kunt wel begrijpen dat ik hier heel blij mee ben :)




Met één van deze foto's had ik gewonnen.










3 opmerkingen:

  1. Wat een gave foto's! Lijkt me heerlijk om bij jou in de tuin te zitten :)
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! Ik heb echt weer zin in het voorjaar...lekker bezig zijn in de tuin en natuurlijk relaxen.
      xo Charly

      Verwijderen
  2. Hum,ik dacht dat ik al gereageerd had hahahaha..
    Geweldige foto's en terrecht dat je gewonnen hebt.
    Geweldig leuke spulletjes heb je toch..
    Liefs Chris

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo