donderdag 27 februari 2014

CHALK DOOR

De deur naar de speelkamer was geruime tijd een doorn in mijn oog, hij was oubollig en lelijk van kleur. Ondanks dat stond het niet bovenaan onze to-do-lijst.
Toen ik een paar weken geleden wat tijd over had, ging er toch mee aan de slag.
Natuurlijk konden wij gewoon een nieuwe deur kopen, maar wij hadden voor een (tenminste...dat leek het in eerste instantie) makkelijke oplossing gekozen.
We kochten een MDF-plaat en die had ik bewerkt met schoolbordverf. Ook kochten wij een zwarte deurkruk, zodat die mooi blende. Mijn man bevestigde de plaat met schroeven, die ik nog moet wegwerken (maar ik kon niet langer wachten om het resultaat te showen), tegen de oude lelijke deur.

En dit is het eindresultaat!







Je kan zien wat wij vandaag gaan doen, dus ik moet er weer vandoor.
Fijne zonnige dag :)

2 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Ik ben ook nog altijd heel blij met onze schoolbordwand in de keuken!!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf idee! Staat heel stoer zo! Gefeliciteerd en een fijne dag vandaag :)
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo