vrijdag 28 februari 2014

FAVOURITES: H&M HOME

Bijna elke dag kijk ik via de H&M app of ze nog nieuwe artikelen hebben. Ik verplaats de mooie artikelen naar mijn winkelmandje en doe er vervolgens niks mee hahaha..
Omdat de kwaliteit van H&M soms te wensen over laat, koop ik het liever in de winkel..zodat ik het even kan voelen en passen uiteraard. Leuk zo'n slank en groot model die het showt, maar bij mij valt het soms (understatement) iets anders.
Ook belanden er items van de Home collectie in mijn mandje, ik vind het zooooo jammer (!!) dat er niet meerdere H&M Home winkels in Nederland zijn..die op de Dam in Amsterdam heeft meer dan de helft van de collectie niet.
Ach genoeg gezeur..wat ik eigenlijk wilde vertellen: ik ben verliefd op een paar items uit de nieuwe Home collectie!

Twee collages met de leukste items..ik twijfel nog steeds: wel bestellen of niet bestellen (sommige items kunnen ze pas eind maart uitleveren).
Wat vinden jullie van mijn selectie? Wat vinden jullie überhaupt van de nieuwe H&M Home collectie?

01. kommetje € 4,95  02. opbergmand € 14,95  03. geweven plaid € 34,95  04. kussenhoes € 9,95  05. € 19,95



01. kussenhoes € 14,95  02. tafelkleed € 14,95  03. stoelkussen € 12,95  04. kommetje € 4,95  05. vloerkleed € 19,95







6 opmerkingen:

  1. Heel gave artikelen! Ik vind het ook erg jammer dat de H&M zo'n lange levertijd hanteert.. Dat is toch niet meer van deze tijd? Laatst ging ik vol verwachting naar de enige H&M Home, en wat jij ook al schrijft, dat viel me erg tegen. Tijdje terug besloot ik voor de verandering wél iets te bestellen, toen bleken de vaasjes & potjes veel kleiner dan ik had gedacht. Gaat bij mij ook nog niet zo soepel dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh fijn! Gelukkig ben ik niet de enige :)
      Het is zeker niet van deze tijd en ik vind het ook raar dat je niet met ideal kunt betalen, dat vind ik persoonlijk veel makkelijker.
      Ik denk er nog verder over na of ik het wel of niet doe....ze zien er zo leuk uit op de foto :D
      xo Charly

      Verwijderen
  2. De bakjes vind ik erg leuk. Heb zelf ook niet goede ervaringen met bestellen, veel te lang moeten wachten. Bovendien ziet het er soms op een plaatje veel mooier uit dan in het echt. Ze moeten het gewoon in de winkel leggen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die kommetjes zijn heel erg schattig. Het mandje vind ik ook leuk, maar ik vind het te veel gedoe om bij H&M te bestellen. Bestel zelf liever bij een leuke webshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zéker bestellen, wat een leuke dingen! Die levertijd zien we dan maar als een lesje geduld :)
    Vooral het printje op de kommetjes, het vloerkleed en het kussen, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hou van h&m home, en tot nu toe geen vervelende ervaringen ermee gehad. Ik vind de originaliteit en de kwaliteit erg goed. Heb wel een aantal x gehad dat er verkeerde producten werden geleverd, dat vind ik echt zo'n bummer dan. Het mandje en het gestreepte vloerkleed uit jouw selectie vind ik top! Die zou ik bestellen als ik jou was ;)
    Groetjes, x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo