zondag 23 februari 2014

SUNDAY INSPIRATION

Wat een heerlijke dag, het zonnetje schijnt en de  lucht is blauw. Ik heb de ramen lekker tegen elkaar open gezet, voelt een beetje als lente :)

Op Pinterest kwam er een aantal keer een fijn object voorbij 'vliegen' en dat is de Butterfly chair.
Wat is hij fijn om naar te kijken, hebben zou ook niet verkeerd zijn...ja die wordt ook weer toegevoegd aan mijn wishlist! Leer of canvas...beide vind ik prachtig, voor zowel binnen als buiten.
Natuurlijk wil ik mijn enthousiasme voor deze stoel met jullie delen, vandaar deze post, daarom heb ik op Pinterest een aantal mooie inspirerende foto's bij elkaar gezocht.

Fijne zondag...enjoy!

bron
bron

bron

bron

Bijschrift toevoegen


bron







4 opmerkingen:

  1. Mooi is 'ie! Ik vraag me altijd wel af of die stoel nou lekker zit (of is dat heel praktisch?)

    Fijne zondag!

    x Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! Ze zijn inderdaad heel erg mooi! Ik zou zelf denk ik voor een witte gaan...
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het blijven toppers!
    Ik vind de witte en leren variant heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind die in bruin leer erg mooi! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo