dinsdag 15 april 2014

#INSTAMEETINGGRONINGEN - PART 1: HIGH TEA

Oké...hier komt hij dan: deel één van de instameeting in Groningen die afgelopen zaterdag heeft plaatsgevonden.
Het verslag gaat uit drie delen bestaan, want ik heb toch iets meer foto's gemaakt dan ik dacht.
We begonnen de dag met een heerlijke high tea bij Elmer's, een ontzettend leuk restaurantje waar je o.a. kunt genieten van verschillende soorten high tea's. Als je in de buurt van Groningen bent, dan is het zeker de moeite waard om hier te gaan lunchen. Reserveren is raadzaam, want het was er gezellig druk...binnen en op het terras.

We waren met een hele leuke groep dames en de klik was er meteen. Het was leuk om te horen dat voor iedereen Instagram toch een beetje onmisbaar is....a way of life :)






Dat ziet er toch heerlijk uit? Alles is huisgemaakt, dus extra lekker.
Het verraderlijke van een high tea vind ik, dat het in eerste instantie niet veel hapjes lijken,
maar dat je na drie stuks al bommetje vol zit :)


Dit zie je niet vaak, een high tea met Yogi Tea en dat vond ik toch wel een hele leuke
bijkomstigheid...aangezien ik groot van ben van deze thee en de quotes op de tags.





Namens LIJNS mochten wij een mooie marmer plank verloten en Tricia was de gelukkige winnares!


Gertrud (van Lieve Lammetjes) had voor Tricia en mij een lief cadeautje, omdat wij de
Instameeting hadden georganiseerd...deze items maakt zij zelf en verkoopt het via haar webshop.
Zo lief!


En daar was...tot ieders grote vebazing...de goodiebag, de reacties waren heel leuk!




Jullie zijn vast nieuwsgierig naar de inhoud, maar dat laat ik morgen uitgebreid zien.
De inhoud EN de sponsoren verdienen echt een eigen uitgebreide post.
Waarschijnlijk herken je al wat items, zoals deze poster van His by Her (van Lynda Hovens), het inpakpapier van Buiten de Lijntjes, de shawl van Urban Nomads by Kristy Nagel, de tas van SAM* babywear.....de rest laat ik jullie morgen zien :)

Toen we weggingen kregen we van Elmer's allemaal een huisgemaakt gelukskoekje, een lief en attent extraatje.




Natuurlijk nog even een groepsfoto, een groep dames die elkaar alleen via Instagram kent...best bijzonder toch?
Iedereen was trouwens in kleurrijk zwart/wit en/of grijs hahaha....we hadden het niet afgesproken.


Een mooie locatie dichtbij d' Olle grieze of voor niet noorderlingen: de Martinitoren :)


Morgen deel twee: de inhoud van de goodiebag en later deze week leuke shoppingtips in Groningen, dus hou mijn blog in de gaten.







3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke groep mensen en wat een gezelligheid. wat attent ook die leuke spullen in de goodiebags. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer leuk geschreven!! Ik heb de foto's even van je "gejat" hoor... Als je nog meer foto's hebt zou je die naar mij willen mailen? x Greetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk georganiseerd en erg leuk geschreven!
    Mag ik vragen wat voor maat je in dat H&M jasje draagt? Hij is echt super!!!

    Alvast bedankt! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo