woensdag 16 april 2014

#INSTAMEETINGGRONINGEN - PART 2: GOODIEBAG

Tijdens de voorbereidingen van de instameeting hadden Tricia en ik erover dat het misschien wel leuk was om een goodiebag samen te stellen, gewoon leuk als een kleinigheidje.
We hadden niet verwacht dat de tas (die overigens ook gesponsord was) zo vol zou zitten met ontzettend veel leuke goodies.
Daarom willen wij (Tricia en ik) nogmaals langs deze weg de sponsoren bedanken voor hun super leuke bijdrage, iedereen was blij verrast en het viel bij alle dames in de smaak.


Deze canvas tas met een leuke bedrukking van SAM* Babywear zat helemaal vol met goodies van
verschillende webshops.
De tassen hadden niet allemaal dezelfde bedrukking, ik had pijltjes maar er waren ook vlinders
en sterretjes.

Van verschillende webshops kregen wij hele mooie kaarten, je kunt niet genoeg kaarten hebben toch?
linker deur: JOTTE
middelste deur: Paqhuis
rechter deur: Loft



linker deur: Lijns
middelste deur: The Birds and the Bees (bovenste twee) In Wijk Daar Staat Een Huis (onderste)
rechter deur: Lotjedotje en Via Martine


linker deur: Hart&8
middelste deur: Tierlantijn
rechter deur: Bijzonder Plekje


Naast de kaarten kregen Tricia en ik ook deze poster van Lotjedotje.


Deze poster  van  HIS by her zag je gisteren al voorbijkomen 



Ook dit setje kregen wij van Tierlantijn, helemaal volgens het thema: 'aan tafel'.


Anne van Words From The Heart gaf deze stoere leren armbanden. Zij zou in eerste instantie
ook aanwezig zijn bij de instameeting, maar helaas had zij een andere afspraak staan op deze datum.



Gisteren zag je het herkenbare inpakpapier van Buiten de Lijntjes al, dit zat er in!
Drie pompoms in drie verschillende kleuren en groottes. Ik had ze nog niet uitgevouwen, er zat een
fijne instructie bij.


Deze fijne shawl van Urban Nomads by Kirsty Nagel was ook een fijne goodie die de tas vulde.


Van Loft kregen wij verschillende afbeeldingen op canvas, ik ben nog steeds gek op veertjes :)



Moes & Griet gaf deze XSmall paper bags van UASHMAMA, leuk om bijvoorbeeld de
prikkers van Tierlantijn in te doen.


Het is dat ik al getrouwd ben, anders zou dit fijne setje van Oh So Pretty Party een perfecte gift zijn
voor de bruiloftgasten.



Gisteren zag je dat Lijns een prachtige marmer plank gaf om te verloten, ook kregen wij
allemaal bloemzaadjes (naast de leuke kaarten) om straks te genieten van allemaal vrolijke bloemetjes.


Deze armband van By Moïse heeft mijn dochter zich al toegeëigend :)


Op 13 en 14 september vindt het 100% Mama Event plaats, wij kregen allemaal een voucher
voor twee vrijkaartjes.


Je kent ze waarschijnlijk wel, de t-shirts met leuke quotes van OKE by me, wij kregen ook een kortingsvoucher
voor één van die leuke t-shirts.



So Lovable gaf ons gift vouchers die wij kunnen besteden in de webshop voor
baby & kidsfashion. Ik heb al wat leuke items voor mijn kids gezien :)









1 opmerking:

  1. Wat weer leuk gedaan Charly!! En gisteravond heb ik heel toevallig de prikkers van Tierlantijn in mijn uashmama paperbag gedaan!!! Staat superleuk. Heb ik alleen nog geen foto van gemaakt. Zal ik vandaag nog wel doen en dan op IG posten. Fijne dag vandaag x Greetje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo