donderdag 3 april 2014

NEW DIY PROJECT

Vrijdag is mijn wekelijkse vrije dag, maar deze week ga ik niet luieren, omdat ik deze 'nieuwe' locker kast ga verven.
De sloten zijn niet meer goed, maar dat maakt niet uit, want die gaan eruit en dan wil ik er handgrepen aan bevestigen.
Ik ga deze 'diamond in the rough' omtoveren tot een beauty (althans dat is de bedoeling)...een mooie aanwinst voor onze woonkamer.
Ik was er al een tijdje naar op zoek, veel gevonden...maar voor (naar mijn mening) veel te hoge prijzen.
En toen kwam ik deze beauty tegen :)














5 opmerkingen:

  1. Gaaf, zeg! Waar heb je 'm uiteindelijk op de kop getikt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt!
      Ik heb 'm via marktplaats.nl gevonden...zo'n fijne site :)
      xo Charly

      Verwijderen
  2. Wow! Wat een plaatje! Veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf! Ik ben ook al heel lang 'op zoek', ik heb er eigenlijk geen plek voor maar ze zijn zo leuk! Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om op je vrije dag met zo'n geweldig klusje aan de slag te gaan :-)
    Ben benieuwd welke kleur hij gekregen heeft!

    Fijne avond
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo