woensdag 16 juli 2014

DIY: PROJECT DOLLHOUSE

Het is een tijdje geleden sinds mijn laatste blogpost, ik ben wat inspiratieloos vandaar mijn afwezigheid.
Op Instagram ben ik wel (heel) actief, tja...waarschijnlijk omdat het makkelijker is om snel even een foto te plaatsen. Volg je mij al op instagram? Mijn gebruikersnaam is csol_2012 :)

Vorig jaar kochten wij via Marktplaats voor Faye een poppenhuis, in mijn ogen een echte opknapper.
In mijn hoofd had ik een mooie lichte poppenhuis in gedachten met zwarte, witte en grijze accenten.
Meteen nadat we het poppenhuis hadden opgehaald, zette ik het in de grondverf...ppffff...als ik eraan terugdenk, dan herinner ik mij wat voor rot klus dat was :(
Daarom duurde het denk ik een jaar, voordat ik de klus ging voortzetten hahaha. Ja je leest het goed: de grondverf had een jaar gedroogd, je kan maar beter het zekere voor het onzekere nemen toch?
Gisteren had ik de klus eindelijk geklaard...YAY!!
Ik ben ontzettend blij met het eindresultaat, het is mijn droomhuis geworden :)
Misschien leuk om de 'voor' foto ook te laten zien, ze zijn trouwens nog te koop voor € 99,00...en dat te bedenken dat wij het voor € 20,00 hadden gekocht!

Voor de aankleding had ik ook niet de hoofdprijs betaald, de exacte prijzen daarvan weet ik niet meer, maar ik zal de materialen wel noemen:

- het plus en hartjes behang is inpakpapier van Paqhuis
- het 'le sac' zakje is een cadeau-tasje van Pipoos, ik gebruikte een witte marker van Hema
- de Kawaii figuurtjes aan de muur op de bovenverdieping is van het inpakpapier van Hema
- voor de wordbanner gebruikte ik een lettertang
- de kussen en het kleed is gemaakt van vilt van Pipoos
- de poster aan de muur heb ik gemaakt van wit papier en een zwarte marker en opgehangen met smalle washi-tape
- de poppetjes zijn Sonny Angels


- VOOR -


- NA -


























3 opmerkingen:

  1. Charly, dit heb je prachtig gedaan. Het poppenhuis ziet er super uit, weet zeker dat Faye hier veel speelplezier aan gaat beleven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh supermooi zeg!
    ik wil samen met mn schoonzus ook een poppenhuis opknappen,
    mooie inspiratie dit!
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. j'aime la version blanche de cette petite maison de poupée, les décors ainsi que les Sonny Angel.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo