zaterdag 9 augustus 2014

PROJECT LITTLE BOY TO BIGGER BOY - PART II

In mijn vorige post deelde ik inspiratie voor de nieuwe slaapkamer van mijn zoon en ik mag met trots zeggen dat we het project hebben afgerond.
Eigenlijk was het een paar dagen na mijn vorige post klaar, maar ik was (eigenlijk 'ben') nog op zoek naar een mooie bureaustoel. Die heb ik nog niet gevonden, daarom mag hij even gebruikmaken van onze eetkamerstoel...een bureaustoel van dit model zou heel cool wezen.

Voorheen was de kamer van mijn dochter de mooiste kamer van het  huis, ik vind deze kamer een goeie tweede!
Waarom tweede? Omdat ik het tapijt niet meer mooi vind...maar het was een mini make-over, alleen omdat we het tapijt niet hadden vervangen door laminaat. Voor de rest is alles eigenlijk helemaal veranderd, dat laminaat komt vast nog wel ;)
Met die verwarmingsbuizen ben ik ook niet blij, maar om mezelf gerust te stellen noem ik het een 'industriële touch'.

Mijn zoon vertelde dat hij in zijn nieuwe kamer veel sneller in slaap kon komen dan in de oude. Dat was ook niet raar, omdat zijn oude kamer best vol en donker was en nu is het lekker opgeruimd, overzichtelijk en fris zwart met wit.
Ik ben benieuwd wat jullie van het eindresultaat vinden :)






















10 opmerkingen:

  1. Vooral die super grote letter op de muur vind ik erg stoer!!

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat is het mooi geworden! je boft ook dat je kinderen wit en zwart mooi vinden voor hun slaapkamer, die van mij houden van kleur :-(. Echt prachtig kamertje! pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem super stoer de kamer! Je moet ff op de site van de Jysk kijken voor een stoel een fake eames , die is soms in de aanbieding voor nog geen 30 euro. In het zwart! Dus die zou er super staan!

    Great job , you did!

    Liefs Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Stoer hoor!! 👍job, you mommy C!!

    😘Gwen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, de "you've got swag" lijst vind ik toch wel echt kicke :)
    Super leuk gedaan en zeker niet saai!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That is a beautiful room! And those bedsheets are absolutely dreamy - would you mind sharing where you got them from?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This bedroom is beautiful! And those bed sheets are simply dreamy - would you mind sharing where you got them from?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi,

    I like the big letter that you had for your son's room. May I ask what font did you use? Thank you.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht, een eventuele reactie wordt zeer op prijs gesteld! xo